Salvares 2015.07.19. 18:03

Multikulti

Ma még egyet kapsz, bejegyzésből.

Volt ez a... JURÓVÍZIÓ junó?

Szó vell ott voltak ezek a fiatalemberek. Fogyatékosan, pankossan, zenével, kiállással. Önbizalommal. És a műfajban vannak olyan jók, mint a Lordi.....(tudod, ők is finnek, és nyertek is)

Meg ott volt a sok langymeleg egyforma sokat nem jelentő,így önmagában is kommersz fellépő. Akik valahogy mégis konformabbak voltak. Meg is nyerte valaki az eurovíziót, fogalmam sincs ki. Nem is számít.

Ezek a fogyatékos srácok, viszont hozzátettek valamit és én nekik szurkoltam. De csak a híreket olvastam, a többire nem voltam kíváncsi...hosszasan. 

Egyébként amit észre vettem, hogy az eurovízió csak kirakat, a hosszú évtizedek alatt onnan nagy sztár elvétve akadt...

Magyar fórumok is mindenki leírta a finn punkokat, hogy milyenek meg mégis hogy kerülnek oda....

Hát az ő országuk mégis csak jobbnak látta ezt az utat, mint a konformista zenezombikat....

Aina mun pitää!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kozeletimaganerzet.blog.hu/api/trackback/id/tr997639808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása