A lehetőség mindig adott. Valami jön, valami megy. Gyakran nem is gondoljuk, hogy egy pillanat mennyire megváltoztathat mindent.

Egy mondat, ami elhagyja egy számunkra kedves ember száját képes arra, hogy összetörjön mindent. Építeni akarsz aztán rájössz tévedtél.....nincs kinek.

Gyakran amikor teszek valamit, felmerül bennem az amit teszek nem fair a másikkal. Eltelik némi idő és a másik bebizonyítja, jól tettem amit tettem. Legfőképpen úgy, ahogy tettem. Nem tehetsz jót magaddal is, és a másikkal is. Valaki mellett döntened kell, és akkor már legyél önző.

Nyilván lesz ellenérzése valakinek, de a tapasztalatom azt támasztja alá amit írtam.

Hinni jó, hinni kell. Azt hiszem Én is hiszek két személyben, az egyik én vagyok, a másik nem Te vagy.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kozeletimaganerzet.blog.hu/api/trackback/id/tr625129285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása